Postup objednání
- Předejte základní představu - ideálně telefonicky - destinace, nebo co chcete na vaší dovolené dělat
- Počet osob a jména - potřebujeme od vás informace o počtu osob, věku i plná jména
- Dostanete nezávaznou nabídku - většinou několik variant, můžete se rozhodnout
- Potvrdíme a blokujeme - po vybrání varianty blokujeme a ověřujeme volné kapacity, doladění
- Podpis smlouvy o zájezdu – je to zároveň i podklad pro platby
- Zaplacení zálohy - záloha činí cenu letenky a malou část na program
- Doplatek - doplatek, většinou 2 měsíce předem (v době COV-19 upravujeme a doplatek řešíme cca 1 měsíc před cestou, někdy i později)
- Odbavení - zhruba 14 dní před odletem, dostáváte v papírové podobě případně elektronicky
- Případné dotazy
- Servis na místě - jsme k dispozici i během vaší cesty
- Kontaktujeme vás po návratu - zpětná vazba je důležitá
Na vaši poptávku vám připravíme nezávaznou nabídku. Abychom mohli vám do nabídky dát i cenu letenky a časy spojení, je nezbytné nám sdělit plná jména všech cestujících osob (u osob mladších 26-ti let i datum narození), třídu, ve které chcete cestovat, popřípadě i preferovanou leteckou společnost.
Jestliže vám nabídka bude vyhovovat, ověříme volnou kapacitu jednotlivých jejich částí. V okamžiku volné kapacity doladíme všechny detaily a připravíme vám smlouvu o zájezdu, což je i podklad pro platby. Pokud půjde o objednávku realizovanou v kratším časovém úseku než 60 dní, bude fakturace na celkovou částku.
Letenky a poukazy na ubytování a vlakové programy (vouchery) vám předáme zhruba 10-14 dní před odletem. V odbavení naleznete i cestovní pokyny, a v případě uzavření cestovní pojistky i tento doklad. Před odesláním odbavení doporučenou poštou, vás budeme telefonicky kontaktovat. Po obdržení si všechny dokumenty pečlivě zkontrolujte, a v případě jakýchkoliv nesrovnalostí nebo dotazů, nás neprodleně kontaktujte. Každý detail je důležitý! Odbavení vám odešleme pouze v případě 100% úhrady ceny zájezdu.
Během cesty máte k dispozici vždy kontakt na našeho partnera či přímo delegáta v destinaci, a v případě vážných komplikací kontaktujte i nás.
Důležitá je pro nás spokojenost klientů, proto vás po návratu budeme kontaktovat, abychom od vás měli i zpětnou vazbu z cesty.